Budování emoce ke značce
Je prokázána skutečnost, že většina rozhodnutí o nákupu je emotivní, nikoli logická. Pokud existuje emociální spojení mezi spotřebitelem a vaší společností, získáte skutečnou konkurenční výhodu.
Proto stále více značek sahá po vytváření emoční komunikace, která si získává srdce a loajalitu zákazníků.
Jedním ze způsobů je využití oudoorových či indoorových zábavních atrakcí s reklamním potiskem či 3D nafukovacích reklam.
Zábavné reklamní atrakce nebo nafukovací reklama pomáhají překlenout odstup mezi "potřebou" vašeho produktu nebo služby a "hledáním" vašeho produktu či služby přičemž iniciují emociální touhu, po níž koupě vašeho produktu nebo služby následuje, zvyšuje se zákaznická loajalita a povědomí o značce.
Poraďte se s našim prodejcem při výběru reklamní zábavné atrakce či nafukovací reklamy, které posílí vaši emoční komunikaci se zákazníkem a přispějí k budování loajality ke značce.
Napište na info@reatek.cz, nebo volejte na 776 673 462.
Comments