• Richard Reatek

Budování emocí ke značce - BTL a event marketing


Budování emoce ke značce

Je prokázána skutečnost, že většina rozhodnutí o nákupu je emotivní, nikoli logická. Pokud existuje emociální spojení mezi spotřebitelem a vaší společností, získáte skutečnou konkurenční výhodu.

Proto stále více značek sahá po vytváření emoční komunikace, která si získává srdce a loajalitu zákazníků.


Jedním ze způsobů je využití oudoorových či indoorových zábavních atrakcís reklamním potiskem či 3D nafukovacích reklam.


Zábavné reklamní atrakce nebo nafukovací reklamapomáhají překlenout odstup mezi "potřebou" vašeho produktu nebo služby a "hledáním" vašeho produktu či služby přičemž iniciují emociální touhu, po níž koupě vašeho produktu nebo služby následuje, zvyšuje se zákaznická loajalita a povědomí o značce.


Poraďte se s našim prodejcem při výběru reklamní zábavné atrakce či nafukovací reklamy, které posílí vaši emoční komunikaci se zákazníkem a přispějí k budování loajality ke značce.

14 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše