top of page
Vyhledat

Budování emocí ke značce - BTL a event marketing

  • Obrázek autora: Richard Reatek
    Richard Reatek
  • 21. 2. 2023
  • Minut čtení: 1


Budování emoce ke značce

Je prokázána skutečnost, že většina rozhodnutí o nákupu je emotivní, nikoli logická. Pokud existuje emociální spojení mezi spotřebitelem a vaší společností, získáte skutečnou konkurenční výhodu.

Proto stále více značek sahá po vytváření emoční komunikace, která si získává srdce a loajalitu zákazníků.


Jedním ze způsobů je využití oudoorových či indoorových zábavních atrakcí s reklamním potiskem či 3D nafukovacích reklam.


Zábavné reklamní atrakce nebo nafukovací reklama pomáhají překlenout odstup mezi "potřebou" vašeho produktu nebo služby a "hledáním" vašeho produktu či služby přičemž iniciují emociální touhu, po níž koupě vašeho produktu nebo služby následuje, zvyšuje se zákaznická loajalita a povědomí o značce.


Poraďte se s našim prodejcem při výběru reklamní zábavné atrakce či nafukovací reklamy, které posílí vaši emoční komunikaci se zákazníkem a přispějí k budování loajality ke značce.


Napište na info@reatek.cz, nebo volejte na 776 673 462.

 
 
 

Comentarios


bottom of page
google5f50d3e232d57848.html