Richard Reatek16. 2.1 minBudování emocí ke značce - BTL a event marketing Budování emoce ke značce Je prokázána skutečnost, že většina rozhodnutí o nákupu je emotivní, nikoli logická. Pokud existuje emociální...
Richard Reatek16. 2.2 minKoupit atrakce z Číny nebo od EU výrobce?Zvažujete investici do nafukovacích atrakcí a máte nabídky z Číny nebo od zprostředkovatele? Pokud nejste tak bohatí, abyste si mohli...
Richard Reatek16. 2.1 minVýběr správního dodavatele atrakce. Co zvážit?PŘI KOUPI PRODUKTŮ NA PODNIKÁNÍ DŮLEŽITOU ČÁST SEHRÁVÁ VÝBĚR SPRÁVNÉHO DODAVATELE = OBCHODNÍHO PARTNERA. Obsahuje jeho cenová nabídka...
Richard Reatek16. 2.1 minOŽIVTE PROSTREDIE DETSKÉHO IHRISKATipy pre vytvorenie atmosféry v detskom ihrisku Detské ihriská sú určené nielen pre zdravý telesný rast detí ale aj pre rozvoj detskej...
Richard Reatek16. 2.3 minAKO ZAČAŤ PODNIKAŤ S DETSKÝM IHRISKOMStručný sprievodca podnikania s detským interiérovým ihriskom Rýchlo rastúci trh a obrovský potenciál vo vnútornom / interiérovom ihrisku...
Richard Reatek16. 2.2 minTIPY A TRIKY pre interiérové ihriskáSpokojní zákazníci = vysoká návštevnosť detského ihriska = zvýšené tržby a zisky Popularita interiérových detských ihrísk stále rastie a...