Richard Reatek17. 2. 20221 minBudování emocí ke značce - BTL a event marketing Budování emoce ke značce Je prokázána skutečnost, že většina rozhodnutí o nákupu je emotivní, nikoli logická. Pokud existuje emociální...
Richard Reatek17. 2. 20222 minKoupit atrakce z Číny nebo od EU výrobce?Zvažujete investici do nafukovacích atrakcí a máte nabídky z Číny nebo od zprostředkovatele? Pokud nejste tak bohatí, abyste si mohli...
Richard Reatek17. 2. 20221 minVýběr správního dodavatele atrakce. Co zvážit?PŘI KOUPI PRODUKTŮ NA PODNIKÁNÍ DŮLEŽITOU ČÁST SEHRÁVÁ VÝBĚR SPRÁVNÉHO DODAVATELE = OBCHODNÍHO PARTNERA. Obsahuje jeho cenová nabídka...
Richard Reatek16. 2. 20221 minOŽIVTE PROSTREDIE DETSKÉHO IHRISKATipy pre vytvorenie atmosféry v detskom ihrisku Detské ihriská sú určené nielen pre zdravý telesný rast detí ale aj pre rozvoj detskej...